fredag 30. oktober 2009

Ut på tur med Atle Knapp

Etter å ha postet et par steder en "kontaktannonse" om at en matros søkte båt førstkommende lørdag, fikk jeg jaggu et par napp gitt.
Valgte Altle Knapp da han kjørte solo den lørdagen og at han hadde tenkt seg en goood økt utpå Mjøsa.
Gleder meg meeeget til dette og skal notere ned alle tips og triks jeg ser..  - For N.Ø.T.T skal ut på søndag..
(Har en følelse av at jeg kommer til å duppe av på søndags turen gitt)
Hr.Knapp sa beskjedent at en ikke trengte varmedress... Vi går kun ut når det biter... SÅPASS tenkte jeg.. og fant ut i etterkant hvilken båt Hr. Knapp hadde i besittelse..  wow... drømme båt...
Det vil selvfølgelig bli oppdateringer underveis..

2 kommentarer:

  1. Du får ha en god tur da SA. Gleder meg til å lese om den :D

    SvarSlett
  2. takk takk... gleder meg som en unge gitt.. Ut med en ûber erfaren veteran på mjøsa.. tar med foto,blokk og blyant.. her skal det læres.. ;-) og - det kunne jo hende at jeg oppdager at jeg kan litt sjøl au..

    SvarSlett