torsdag 1. oktober 2009

Første tur til Vänern...

Da er N.Ø.T.T klare for Vänern.
Vi reiser fredag 0400 med kurs for Åmål.
Blir kun en dagstur dette, da matros`n har fullt opp i helgen.

Som vanlig er vi sikre på fangst.

Christiansen sliter litt med å få kontroll på det nye HDS 7 loddet sitt, men jeg regner med han bruker morgendagen godt til å lese/prøve seg frem.

Noe vi aldri har begitt oss ut på er fiske med agnskaller.. tror vi må samle inn litt info om det fisket der, før vi begir oss utpå no sånt..

blir en stress dag imorgen for min del.. masse å gjøre, og jeg vet jeg vil bruke laaang tid på å pakke ned utstyret jeg trenger til turen..standard for meg slikt..  Christiansen er klar på få strakser..mens jeg aldri blir ferdig..  typisk..

Drømmer om tilnærmet vindstille forhold fredag...

1 kommentar: