tirsdag 13. oktober 2009

Nå biter det i Oslofjorden

Etter tips fra en kilde, dro jeg ut kl 0600 til Nesodden idag.
Resultatene lot ikke vente på seg og jeg fikk oppleve en flott soloppgang og fisk...
Det ble med 3 stk S.Ø hvorav 2 var på halvkiloen og svømmer videre i havet, mens en ble med hjem. den viste seg og veie 1.6 kg når den ble veid kl 12.  Den beit 08.40 på en stingsild. Ga meg med fisket kl 10.30, da det virkelig begynte å blåse villt.
Gjorde en typisk brøler ...alltid slik med sesongens første... tok livet av den, for så å tenke meg om.. og ble litt oppgitt av "killer" instinktet.. Denna vesle tassen var brunere enn ørreten i abbortjern..  flott gyte drakt..
Må bare beklage at iveren og gleden ved å få noe som jeg hadde "bestillt", gjorde at jeg glemte meg helt bort.. Amatør...

her har dere et par bilder av den iallefall. (tatt m iphone) :  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar