torsdag 5. november 2009

London... Men....

Selvfølgelig skjer det noe i denne familien... Jeg skal til London og Liverpool noen dager nå.. Drar i morgen tidlig, og i det jeg begynte å pakke ringte tlf... Vesla er på vei til ahus... Blindtarmbetennelse... Så her sitter jeg ut natta, lurer på når jeg skal pakke.. Flyet går fra rygge tidlig i morgen... Flott... Her er vesla i senga på ahus.. Paralgin forte hjelper..



Ta ta.... Snx...
-- Postet fra iPhone'n min...



Da er jeg hjemme fra ahus. .. Marthe blir gradvis bedre, og blir liggende for observasjon.. Mye indikerer blindtarmbetennelse, men også noe som ikke indikerer... så ahus velger å avvente til i morgen. Stine(x) er jo selvfølgelig sammen med vesla, mens jeg nå kan begynne pakkingen og få et par timer søvn før avreise London.  Lettere å reise nå som en har fått følelsen at det går bedre.
Er hjemme igjen Tirsdags kveld..  HAAADEEEE...

1 kommentar: