tirsdag 3. november 2009

Båten er hjemme...

Denne bloggen lever litt sitt eget liv... men men... sikkert jeg som tuller det til..

Båten er iallefall hjemme på gårdsplassen til skippern..
Nettbutikken er meeeget tilbakeholdne på innrømming av skyld.. tilbyr 40% rab på kjøp av ny..
Altså ingen reklamasjon.. kjenner jeg blir meeget irritert på slik kundebehandling.  det er en vinsj beregnet for 4500lb... og båten veier 600kg... og den røyk i godset - aluminium.. ikke i våre fester.. - Soleklar reklamasjon..
Sendt den siste mailn fra vår siden idag, hvor vi ber om refundering av hele beløpet.  ALDRI handle av TOOLFARM.NO ...
Går såpass greit å vinsje opp båten manuelt nå med den nye rullen.. Skippern kjøper en til av denne, så da blir det trim istedet.. noe vi begge har godt av..

hmm - vänern den 13-14-15 mon tro??

1 kommentar:

  1. Hmmm det var veldig dårlig service. Takk for tips om hvor jeg ikke skal handle.. Får håpe jeg får bedre omtale ang min service på Ultimate Lure :-)
    Kanskje en tur på Vänneren den 5 desember istedenfor.. Da er det jo Lorentz marine cup.

    Mvh
    Runar

    SvarSlett