søndag 13. desember 2009

Går an å spise detta ja....

Siste dag på mjøsa for året endte med 6 fisk i båten... Tok med en flott 7 merking hemmat.. Og ... Her er resultatet



En flott helg med artsfrender er over..takker alle innvolverte.. Vil gjerne tilbake... Og TORE...vel han blir det umulig å ha med å gjørra, når han får egen båt.. Møtte min overmann mtp wobbler kunnskap der ja.. Men jeg fikk da lov til å holde på pundingen.. Dæven døtte for en torpedo...

Vel... Må'n kanskje melde seg inn i Gjøvik fiskeforening au.. Vi får se.. Men den hytta var meget behagelig å ha som utgangspunkt..

Må nok bare innse at jeg har gått dithen å forelska meg i Mjøsa.. Kan ikke vente til neste sesong... Må jo innrømme at det nok er ørtk folket som har spleisa meg me'a ja.. Utrulig flott gjeng..

Bukker dypt og takker så mye for denne sesongen.



-- Postet fra iPhone'n min...
Så det så......
;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar