torsdag 17. september 2009

Scotty utløser M/dupp...Del 2.

Og DA var jeg ferdig..
Fikk hjelp på trolling forumet og itillegg fikk jeg tak i noen grønne kuler..
Så her er monteringen : 
Starter med å demontere 10 "ferdige" utløsere..
og røyken er klar.
Tar så av endeklips på klypene og fester sena på.
Så tres dupp og kule på sena - tar sena tilbake,
igjennom kule og klips, og ut igjennom kula igjen.  
Så er det på med karabinkrok.
Tar så et par surringer med sene imellom kule/dupp og lager så 2 knuter.
(knute er å ta sena 2 ganger igjennom løkka. - 2 ganger)
Så kuttes senestumpen og dermed er det ferdig. 
 
Men jeg er ikke fornøyd.. Liker ikke utseendet - med den knute klasan der.
Dette må dekkes..
Der ja... JADA - vet at den svarte el.tape`n vil falle av tilslutt,
men trur jeg skal ha noen tusen meter med el tape liggende..
Synes det blei fint jeg.. og virkelig stiv og solid..- utløsern altså..
Her er hele flokken.. :
Jada - kunne vært mer nøye med tapen.. fått alle heeelt like.. men men - digger dem..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar