onsdag 23. desember 2009

God Jul og Godt Nytt År da folkens...

Jepp - Ikke mer å si gitt...

vanligvis er jula en høytid jeg koser meg med, men i år .. vel.. ikke no særlig.. gleder meg mest til å se vesla få gavene hu ønsker seg, og etter det kommer ønsket om at jula skal bli ferdig. 
Nå er dette en "fiske" blog, og ikke en personlig blog, så vi lar det bli med det, men de som kjenner meg vet hva og hvorfor.

Uansett - gleder meg som en unge til Mai allerede. Var hos Espen igår å hentet den nye jakka mi fra ØRTK.
Den var såpass fin, at det spørs om ikke den blir en fritidsjakke mer enn en fiske jakke.. Må huske på å virke overrasket når jeg pakker den opp hos mor og far 1. juledag. . . ;-)

Håper på minst en klubbkveld i mnd frem mot mai ørtk folket..  det bør vel gå an.. møtes over kaffe og juging og myse på wobblerne til hverandre, bytte, selge, kjøpe osv osv.. kjører gladelig de 45 minuttene det tar til Mafia hovedkvarteret - altså Råholt distriktet - et par ganger i månenden jeg da..
blir spennende å se hva klubben får til.

kos dere i jula folkens.

Ønsker alle her en god jul og et godt nytt år..

Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar